Kurs online - edycja IV
Od 0 do junior Scratch Developera
Kurs programowania w Scratch
dla dzieci w wieku 8 – 12 lat, dzięki któremu zbuduje swoje pierwsze gry
Czytaj teraz, bo oferta jest aktualna jeszcze przez:
Przeczytaj poniższe – jeżeli:
jesteś rodzicem dziecka między 8 – 12 lat
jesteś dzieckiem które chce nauczyć się budować gry

To czytaj dalej …
Pomyśl – jak by to było, gdyby Twoje dziecko nie marnowało czasu na głupotach i poznawało nowe umiejętności, dzięki którym:
* odnajdzie swoją pasję
* osiągnie sukces zawodowy
* znajdzie dobrze płatną pracę w przyszłości
* podniesie swoje kompetencje i umiejętności
* zyska pewność siebie
* zacznie spełniać swoje marzenia
* zdobędzie przewagę na rynku pracy
Pomyśl – jak by to było, gdybyś nie musiała martwić się o przyszłość Twojego dziecka, dzięki czemu:
* osiągniesz zadowolenie z bycia rodzicem
* zdobędziesz zaufanie swojego dziecka
* zaczniesz spełniać swoje marzenia
* poprawisz status finansowy rodziny
* zyskasz wdzięczność swojego dziecka
* znajdziesz czas na swój własny rozwój
* zyskasz zabezpieczenie finansowe rodziny
Odkryj skuteczny sposób nauki programowania, który nauczy dziecko nowych umiejętności.
W dzisiejszym cyfrowym świecie nauka programowania jest tak samo istotna jak nauka czytania,
pisania czy liczenia
Uczymy młodych ludzi nowych technologii
– zaprogramuj swoją przyszłość
Naszym celem jest wyszkolenie znającego się na informatyce i nowych technologiach młodego człowieka,
który bez żadnych kompleksów będzie mógł funkcjonować w przyszłości na nowoczesnym rynku pracy.
Pracujesz od rana do wieczora, by zapewnić swojemu dziecku wszystko czego zapragnie
Wieczorami zmęczonym wracasz do domu, gdzie dzieci zamiast odrabiać lekcję czy się uczyć siedzą w Internecie
Rodzicielstwo wydawało Ci się czymś wspaniałym, a teraz czujesz frustrację i zniechęcenie, widząc swoje dziecko wpatrzone w ekran telefonu lub komputera i marnującego czas na bzdury,
Dzieci nie można zapędzić do nauki
Wspólne spędzanie czasu tylko wtedy, gdy dzieci będą mogły mieć ze sobą telefony
Szantażowanie przez dzieci jest na porządku dziennym – „przecież koledzy i koleżanki grają cały czas”
Nie zabierzesz dziecku telefonu, bo stracisz z nimi kontakt - czujesz się jak w pułapce
Czujesz się złym rodzicem, inaczej to sobie wyobrażałeś, masz obawy dokąd to zmierza
Przyszłość widzisz w ciemnych barwach, nie wierzysz w to, że Twoje dziecko poradzi sobie w przyszłości
Obawiasz się, przyszłości finansowej
Masz już dość ciągłej kontroli i krzyku
Uważasz, że podwórko to już przeżytek i nie pamiętasz kiedy Twoje dziecko na nim było
Jeżeli tak to czytaj dalej!
To może być najważniejszy tekst, jaki przeczytasz w tym roku
Wciąż niewielu rodziców, nauczycieli i dzieci wie jak spędzać pożytecznie czas i go nie marnować. Tylko w nie licznych rodzinach Internet i urządzenie elektroniczne nie stanowią problemu.
Odpowiedz mi szczerze: Czy wyobrażasz sobie, że odłączasz całą rodzinę od bzdur w Internecie i spędzacie czas razem? Bez dostępu do komputera czy telefonu? Bez obawy, że będzie to najgorszy czas Twojego życia?
Większość rodziców nie może pochwalić się dobrymi relacjami ze swoimi dziećmi, bo po prostu z nimi nie rozmawia.
Jak wynika z Internetu problem zbyt długiego czasu spędzanego przed komputerem dotyczy wielu z nas.
W samej wyszukiwarce google możemy znaleźć 36 300 000 wyników:
TO NIE JEST ŻART!
Nie chcę Cię straszyć. Takie są realia.
Jeśli to czytasz, to pewnie je znasz i być może tego doświadczasz.
Weźmiesz dzisiaj sprawy w swoje ręce?
Chcesz konkretnej zmiany?
Chcesz wiedzieć jak dzieci mogą efektywnie wykorzystać czas przed komputerem?
Chcesz rozpocząć ten kurs?
A jeśli chcesz najpierw dowiedzieć się czegoś o kursie, to
CZYTAJ DALEJ …
Spędzanie zbyt dużo czas przed komputerem, marnując go na bzdury – to problem, który dotyczy nie tylko dzieci, ale często również rodziców. Jest to problem tym bardziej bolesny, że jako rodzice nie wiemy, czym zainteresować młode pokolenie.
Rozwiązaniem tych bolączek ma być poznanie nowych umiejętności. W praktyce już dzisiaj wiemy, że będziemy musieli uczyć się i rozwijać przez całe życie. Świat i nowe technologię idą do przodu i musimy za nim nadążać. Możemy sami próbować gonić za zmieniającym się rynkiem pracy lecz czy starczy nam na to czasu.
Skoro jednak czytasz te słowa, to wierzę, że jesteś osobą świadomą tego,
że będąc rodzicem, możesz oczekiwać:
Harmonii
żyć w poczuciu harmonii między życiem zawodowym, a prywatnym
Spokoju
mieć większy spokój, zmniejszyć stres, zdrowo spać
Relaksu
korzystać z wypoczynku i urlopu, mieć czas na relaks
Energii
mieć więcej energii, radości i zapału do działania
Czasu
mieć więcej czasu na swój rozwój i realizację marzeń
A to wszystko, gdy będziesz rozwijać kompetencje swojego dziecka lub swoje.
Tylko jak to zrobić?
Niestety, nadal zbyt mała liczba osób decyduje się skorzystać z pomocy innych. Ludzie nie wdrażają sprawdzonych już rozwiązań.
Teraz zapytam Cię o plany na rozwój Twojej rodziny. Zamknij oczy i powiedz co widzisz. Gdzie planujesz być za 10 lat, gdzie będą Twoje dzieci?
Czy mimowolnie widzisz spędzanie coraz mniej czasu z rodziną?
Czy telefon czy komputer stanowi główny sposób komunikacji w rodzinie?
Czy brakuje czasu na spędzenie czasu razem na żywo nie online?
A może widzisz kolejną awanturę i kłótnie dotyczącą spędzania wolnego czasu?
Czy masz wspólne tematy do rozmowy z rodzeństwem, dziećmi, mężem, rodzicami czy innymi spotykanymi w ciągu dnia ludźmi?
… odpowiedz szczerze …
Czy w Twojej wyobraźni była rodzina, w której każdy jej członek się rozwija i pogłębia swoje kompetencje? Ma swoje pasje i zainteresowania? Znajdujecie razem czas na spędzanie czasu w sposób kreatywny i twórczy? Czy na Waszych twarzach widnieje radość i energia?
Śmiem przypuszczać, że nie. Raczej w Twojej wyobraźni pojawiła się pierwsza wizja.
Znam to. Też przez to przechodziłam.
W moim życiu przyszedł czas, kiedy przestałam się godzić z ponurą wizją osoby przemęczonej pracą i uciemiężonej. Osoby sfrustrowanej,
sprzątaczki – gdy sprzątam po wszystkich członkach rodziny,
nauczyciela – gdy próbuję zagonić dzieci do nauki, lub powtórzyć materiał ze szkoły,
policjanta – gdy jestem zmuszona kontrolować co robią moje dzieci czy wreszcie w roli
sędziego – próbując rozstrzygać wszystkie konflikty.
Nie zgadzam się z tym!
Załóżmy, że …
… masz rodzinę i jesteś rodzicem, masz dziecko w wieku szkolnym. Czy jesteś w stanie po pracy spędzić wspólnie spokojnie czas z rodziną? Czy będziesz patrzeć z dumą na postępy Twojego dziecko, dopingował go do kolejnych sukcesów i wspierał w rozwoju jego pasji i zainteresowań? Czy będziesz miał czas na swój rozwój?
Przyjmij, że Twoje ukochane dziecko idzie pierwszy raz do szkoły. Przeżywacie ten dzień jak by to było największe święto. Wieczorem z ochotą siadasz ze swoją pociechą do lekcji, cieszysz się wspólnie spędzonym czasem przy nauce. Po kilku miesiącach wszystko wydaje się być zaplanowane, a dziecko coraz lepiej daje sobie radę w szkole.
Nie mija rok. Orientujesz się, że odrabiasz lekcje za swoje dziecko, a zaciągnięcie Twojej pociechy do nauki graniczy z cudem. Dodatkowo Twój skarb spędza coraz więcej czasu na urządzeniach elektronicznych. Na początku cieszysz się z postępów jakie osiąga i podziwiasz łatwość korzystania z telefonu, tabletu czy komputera. Zauważasz, że spędza ono każdą wolną chwilę grając lub oglądając beznadziejne filmiki w Internecie. Co raz trudniej zagonić je do lekcji, nie pomagają ani prośby, ani groźby czy zakazy. Masz wrażenie, że wszystko wymyka Ci się spod kontroli. Jednak jakakolwiek próba ograniczenia korzystania z urządzeń kończy się awanturą i trzaskaniem drzwiami.
Długo tak nie wytrzymasz.
Zastanów się przez chwilę, jak ta sytuacja wpłynęłaby na Ciebie? Czy Twoja radość z macierzyństwa dalej byłaby na tym samym poziomie? Jak ta sytuacja wpłynęłaby na Twoją rodzinę i - być może na – związek?
Nie wiem jak ty, ale ja zdecydowanie nie chciałabym znaleźć się w takim położeniu. Nie wyobrażam sobie by moje dziecko nie lubiło szkoły i nauki. Nie mogłabym też pozwolić na to, by spędzało kilka godzin dziennie w internecie. Nie chcę nawet myśleć o tym, że urządzenia elektroniczne będą ważniejsze niż relacje rodzinne. Krzyki, awantury i zakazy nie wchodzą w grę. A nauka i szkoła mojego dziecka? Miałabym pozwolić na to by się tylko bawiło zamiast uczyć?
Możesz mnie teraz zapytać
Monika skąd ta historia przyszła Ci do głowy?
Jestem rodzicem i spotykam się również z innymi rodzicami. Z racji tego, że pracuję w branży IT oraz zajmuję się Informatyką w szkole dostaję różne pytania i słyszę różne historię. Okazuje się, że rodzice mają wspólne problemy.
Rodzice zastanawiają się kiedy pozwolić dziecku zacząć używać urządzeń. Nie wiedzą jakie ustalić granicę. Nie mają pomysłu na zorganizowanie czasu dziecku, który byłby dla Niego tak samo atrakcyjny jak granie na telefonie, a równocześnie uczyło czegoś pożytecznego.
Czasami słyszę też o tym, że rodzice z obawy by dziecko nie spędzało czasu w telefonie, bardzo mocno mu to ograniczają lub w ogóle nie pozwalają na jego posiadanie. Trudnością w tej sytuacji jest przygotowanie młodego człowieka do wyzwań w przyszłości i umiejętnego korzystania z nowych technologii.
Zobacz poniżej z jakimi wyzwaniami borykają się rodzice. Zastanów się czy dotyczą także Ciebie i Twojej rodziny:
- Nie potrafisz egzekwować od dzieci realizacji zaplanowanych działań i wyznaczonych celów. Odnosisz wrażenie, że Cię nie szanują.
- Nie wiesz jak motywować dzieci do nauki.
- W Twoim domu relacje są kiepskie.
- Nie potrafisz egzekwować czasu spędzonego przez dzieci w internecie
- Zmorą dla Ciebie jest rozmowa na temat używania urządzeń elektronicznych
- Nie potrafisz zrozumieć czemu jedynym sposobem spędzania wolnego czasu przez Twoje dziecko to internet lub granie
- Zastanawiasz się, co zrobiłaś/łeś nie tak, że Twoje dziecko nie ma żadnych ciekawych zainteresowań czy pasji
Być może zadajesz sobie teraz pytanie kim w ogóle jestem. Dlaczego daje sobie prawo, by uczyć Twoje dziecko korzystania z nowych technologii?
Nazywam się Monika Maćko.
Jestem nauczycielem informatyki oraz programistką z 19 letnim stażem w branży IT. Od 2002 roku zawodowo zajmuję się przekazywaniem wiedzy na temat komputerów. Szkoliłam m.in. księgowych, nauczycieli, administratorów sieci, informatyków, programistów.
Znam 18 języków programowania, posiadam 47 certyfikatów, w tym 3 międzynarodowe tytuły w zakresie baz danych OCE (Oracle Certified Expert), OCP (Oracle Certified Proffesional), OCA.(Oracle Certified Associated).
Szkoliłam w sumie 641 uczniów szkół podstawowych oraz średnich.
Jestem założycielką bloga OLMO buduje gry oraz autorką 50 gier.
Oprócz tego jestem pasjonatką, pierwszy komputer otrzymałam w wieku 14 lat jeszcze w latach 90-tych i od tamtego czasu pragnęłam pisać swoje programy i gry.
Uczę dzieci
Budować gry
Pracy zespołowej
Kreatywności
Wzmacniać pewność siebie
Zarządzać projektami
Logicznego myślenia
Projektować i budować prototypy
Programować
Algorytmiki
Razem ze mną dzieci i młodzież przygotowują się do konkursów z informatyki oraz egzaminu maturalnego.
Nauka programowania i budowania własnych gier nie wypełnia w 100% mojego życia. Prywatnie jestem mamą dwójki nastolatków i razem z nimi rozpoczęłam przygodę z grami zarówno online jak i offline. W czasie wolnym spędzamy wieczory grając w planszówki, których posiadamy 93. To właśnie gry planszowe stanowią dla mnie źródło kreatywności i inspiracji do tworzenia gier online. Ostatnimi planszówkowymi zdobyczami są: "Mincraft", "Droga do Eldorado", "Lewis & Clark", "Detektywi".
To wszystko jest możliwe, bo realizuję swoją pasję
Rodzina wspiera mnie przy realizacji moich marzeń, ja zaś wspieram ich aby wykorzystywali swój potencjał.
DOWIEDZ SIĘ, JAK ROZWIJAĆ PASJĘ I KREATYWNOŚĆ DZIECI
Jak to się wszystko zaczęło
Odkąd pamiętam, czyli od najmłodszych lat przyciągał mnie świat komputerów. Pierwszy komputer dostałam w wieku 14 lat pod koniec lat 80-tych i tutaj zaczęła się moja przygoda z programowaniem.
Studiowałam na kierunku fizyka i matematyka i uczęszczałam na wszystkie dodatkowe zajęcia z programowania na które wpuścili mnie wykładowcy. Wtedy jeszcze nie wiedziałam do czego to mi się przyda.
Po studiach zaczęło się łączenie wszystkich moich pasji. Zaczęłam pracować w firmie komputerowej, która wdrażała m.in. systemy księgowe.
Dla mnie było to połączenie mojej wiedzy ekonomicznej z zakresu szkoły średniej oraz komputerów.
Był to dla mnie czas nauki od kolegów i koleżanek z pracy. Pierwsze wyjazdy wiązały się z ogromnym stresem i strachem. Nie wiedziałam czy pomogę i rozwiążę problem, z którym inni nie mogli sobie poradzić.
Szybko polubiłam to co robiłam. Znalazłam wspólny język zarówno z programistami jak i księgowymi.
To był etap uczenia się.
Kolejne etapy to był rozwój w różnych firmach, na różnych stanowiskach. Teraz już ja mogłam uczyć innych i na bazie własnych doświadczeń rozwiązywać wyzwania jakie były przede mną stawiane.
Weszłam w etap dzielenia się wiedzą.
Wiedziałam jednak, że trudno mi będzie przewalczyć pewne wyuczone schematy.
Widziałam, że nie zmienię systemu edukacji, by na rynek pracy trafiali nie tylko zdolni młodzi ludzie, ale również odpowiedzialni i zaangażowani.
Wiedziałam, że nie chciałam spędzać już czasu na poprawianiu, szkoleniu czy wyjaśnianiu po co i dla kogo tworzymy oprogramowanie.
Miałam już dość chodzenia po cienkiej linie między dokumentacją a rzeczywistością i próbą doścignięcia ciągle zmieniających się wymagań.
Chciałam znaleźć sposób by wspólnie wypracować rozwiązanie. Jednak zamiast walczyć z wiatrakami postanowiłam, że będę przekazywać młodym ludziom nie tylko wiedzę, ale umiejętności:
- komunikacji
- analitycznego i logicznego myślenia
- twórczości
- kreatywności
- stosowania rozwiązań niestandardowych
- oraz odpowiedzialność
Przyszedł więc czas na działanie. Po 18 latach w firmach z branży IT zapragnęłam zamiast przekonywać przedsiębiorców do zmiany, przygotować na te zmiany młode pokolenie.
Poszerzyłam moją wiedzę o niezbędne informacje nt. metod efektywnej i skutecznej nauki, sposobie prezentacji danych, technikach pamięciowych i roli mózgu w procesie uczenia się.
Rozpoczęłam przygodę z nauką dzieci i młodzieży i nadal ją kontynuuję.
Obecnie uczę 391 uczniów szkoły podstawowej i średniej.
Jak widzisz mam za sobą wiele lat doświadczeń jako programistka, jak również wykształcenie pedagogiczne.
Razem ze mną dzieci i młodzież przygotowują się do konkursów z informatyki oraz egzaminu maturalnego.
Nauka programowania i budowania własnych gier nie wypełnia w 100% mojego życia. Prywatnie jestem mamą dwójki nastolatków i razem z nimi rozpoczęłam przygodę z grami zarówno online jak i offline. W czasie wolnym spędzamy wieczory grając w planszówki, których posiadamy 86. To właśnie gry planszowe stanowią dla mnie źródło kreatywności i inspiracji do tworzenia gier online.
To wszystko jest możliwe, bo realizuję swoją pasję
Rodzina wspiera mnie przy realizacji moich marzeń, ja zaś wspieram ich aby wykorzystywali swój potencjał.
Jak to się wszystko zaczęło
Odkąd pamiętam, czyli od najmłodszych lat przyciągał mnie świat komputerów. Pierwszy komputer dostałam w wieku 14 lat pod koniec lat 80-tych i tutaj zaczęła się moja przygoda z programowaniem.
Studiowałam na kierunku fizyka i matematyka i uczęszczałam na wszystkie dodatkowe zajęcia z programowania na które wpuścili mnie wykładowcy. Wtedy jeszcze nie wiedziałam do czego to mi się przyda.
Po studiach zaczęło się łączenie wszystkich moich pasji. Zaczęłam pracować w firmie komputerowej, która wdrażała m.in. systemy księgowe.
Dla mnie było to połączenie mojej wiedzy ekonomicznej z zakresu szkoły średniej oraz komputerów.
Był to dla mnie czas nauki od kolegów i koleżanek z pracy. Pierwsze wyjazdy wiązały się z ogromnym stresem i strachem. Nie wiedziałam czy pomogę i rozwiążę problem, z którym inni nie mogli sobie poradzić.
Szybko polubiłam to co robiłam. Znalazłam wspólny język zarówno z programistami jak i księgowymi.
To był etap uczenia się.
Kolejne etapy to był rozwój w różnych firmach, na różnych stanowiskach. Teraz już ja mogłam uczyć innych i na bazie własnych doświadczeń rozwiązywać wyzwania jakie były przede mną stawiane.
Weszłam w etap dzielenia się wiedzą.
Wiedziałam jednak, że trudno mi będzie przewalczyć pewne wyuczone schematy.
Widziałam, że nie zmienię systemu edukacji, by na rynek pracy trafiali nie tylko zdolni młodzi ludzie, ale również odpowiedzialni i zaangażowani.
Wiedziałam, że nie chciałam spędzać już czasu na poprawianiu, szkoleniu czy wyjaśnianiu po co i dla kogo tworzymy oprogramowanie.
Miałam już dość chodzenia po cienkiej linie między dokumentacją a rzeczywistością i próbą doścignięcia ciągle zmieniających się wymagań.
Chciałam znaleźć sposób by wspólnie wypracować rozwiązanie. Jednak zamiast walczyć z wiatrakami postanowiłam, że będę przekazywać młodym ludziom nie tylko wiedzę, ale umiejętność:
- komunikacji
- analitycznego i logicznego myślenia
- twórczości
- kreatywności
- stosowania rozwiązań niestandardowych
- ponoszenia odpowiedzialność za działania
Przyszedł więc czas na działanie. Po 18 latach w firmach z branży IT zapragnęłam zamiast przekonywać przedsiębiorców do zmiany, przygotować na te zmiany młode pokolenie.
Poszerzyłam moją wiedzę o niezbędne informacje nt. metod efektywnej i skutecznej nauki, sposobie prezentacji danych, technikach pamięciowych i roli mózgu w procesie uczenia się.
Rozpoczęłam przygodę z nauką dzieci i młodzieży i nadal ją kontynuuję.
Jak widzisz mam za sobą wiele lat doświadczeń jako programistka, jak również wykształcenie pedagogiczne.
Razem ze mną dzieci i młodzież przygotowują się do konkursów z informatyki oraz egzaminu maturalnego.
Nauka programowania i budowania własnych gier nie wypełnia w 100% mojego życia. Prywatnie jestem mamą dwójki nastolatków i razem z nimi rozpoczęłam przygodę z grami zarówno online jak i offline. W czasie wolnym spędzamy wieczory grając w planszówki, których posiadamy 86. To właśnie gry planszowe stanowią dla mnie źródło kreatywności i inspiracji do tworzenia gier online.
To wszystko jest możliwe, bo realizuję swoją pasję
Rodzina wspiera mnie przy realizacji moich marzeń, ja zaś wspieram ich aby wykorzystywali swój potencjał.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Jak to się wszystko zaczęło
Odpowiedzialność za wyniki w nauce swojego dziecka.
A także odpowiedzialność za siebie i swoją rodzinę.
Dlatego decyzje, które podejmiesz każdego dnia, nawet te najmniejsze, mają wpływ na wszystko. Ich konsekwencje mogą dotyczyć wielu osób, nie tylko Ciebie. Zdajesz sobie sprawę, że dzieci są dla Ciebie ważne?
Dzieci są najważniejsze, to one zabezpieczą Cię w przyszłości.
Mam nadzieję, że dostrzegasz już, że nie jesteś w stanie robić za nie wszystkiego. Dzieci w przyszłości będą musiały same o siebie zadbać, a być może również zatroszczyć się o Ciebie na starość.
W tym wszystkim jest tylko jeden duży problem …
Możesz zdać się na swoją intuicję i dotychczasowe doświadczenie. Możesz czytać chodzić na kursy i szkolenia, przekazywać później swoją wiedzę dzieciom, tylko czy będą chciały Ciebie słuchać? Dodatkowo mnogość kursów i materiałów do opanowania przysparza niejednego o ból głowy. Kto by na to wszystko znalazł czas? Kto chce się bawić w analizy, naukę, próby czy testy?
Stać Cię na to, by tracić kolejne tygodnie i miesiące ze swojego życia? Stać Cię by metodą prób i błędów szukać optymalnych rozwiązań?
Umówmy się – dla większości osób wygospodarowanie choćby godziny dziennie na przeczytanie książki czy pójście na siłownię graniczy z cudem. Podobnie będzie i w tym przypadku.
Pokażę Twojemu dziecku, jak w ciekawy i atrakcyjny sposób wykorzystać urządzenia elektroniczne.
O tym opowiem Ci za chwilę. Pracuję obecnie jako nauczyciel często rozmawiam z moimi uczniami. Ich perspektywa jest bardzo ciekawa.
Szczerze zastanów się, czy te opinie ktoś mógłby wyrazić o Tobie:
- Słaba komunikacja z rodzicami
- Rodzice z góry narzucają swoją opinie nie słuchają tego co oni mają do powiedzenia
- Brak zainteresowania nimi ze strony rodziców, nie wiedzą co ich naprawdę interesuje
- Rodzice nie chcą grać w gry razem z nimi
- Wymagają tylko od nich by się uczyli, zależy im tylko na nauce
- Przekazywana jest im jedynie wiedza encyklopedyczna w nieciekawy, nudny sposób
- Rodziców nie ma wtedy kiedy ich potrzebują
- Nadmierna emocjonalność rodziców, każdą odmowę traktują bardzo poważnie
- Stosowanie zakazów i ograniczanie korzystania z urządzeń, które potrzebują do komunikowania się z kolegami i koleżankami
Jestem przekonana, że znasz to z własnego doświadczenia. A może ktoś z Twoich bliskich lub znajomych opowiadał Ci, że tak właśnie wygląda jego życie rodzinne.
Niestety, tak właśnie wyglądają realia w znakomitej większości rodzin.
Myślisz, że to fikcja?
Możesz teraz pomyśleć:
Rodzina doskonała nie istnieje to fikcja. Finalnie zawsze kończy się na dobrych chęciach. Cokolwiek by robić, wychodzi jak zawsze.
Masz prawo tak myśleć. W najbliższym otoczeniu trudno Ci będzie znaleźć idealną rodzinę. Miejsce, w którym ludzie mają wspólny cel. Tworzą zdrowe relacje między sobą. Są dla siebie wsparciem, działają proaktywnie i odpowiedzialnie.
Jestem przekonana, że znasz to z własnego doświadczenia. A może ktoś z Twoich bliskich lub znajomych opowiadał Ci, że tak właśnie wygląda jego życie rodzinne.
Niestety, tak właśnie wyglądają realia w znakomitej większości rodzin.
Widzę jak wiele osób się zapracowuje. Haruje po kilkanaście godzin na dobę, rezygnuje z urlopów by tylko zapewnić to co najlepsze swojej rodzinie.
Widzę jak wielu rodziców walczy o lepszą przyszłość dla swoich dzieci. Jednak one często tego nie zauważają i uważają często ich za swoich wrogów.
Widzę, często jak dom zamienia się w miejsce wojny. Ciągłe kłótnie i awantury o szkołę, o brak odpowiedzialności, o ciągłe marnowanie czasu.
Widzę jak czas staje się cennym zasobem, jak trudno zrozumieć młodego człowieka, który tego nie docenia.
Widzę ile czasu, wysiłku i pieniędzy rodzice przeznaczają na zajęcia dodatkowe by to zmienić, bez żadnego skutku.
Widzę jak się zamartwiają tym, że ich dziecko nie poradzi sobie w przyszłości, nie znajdzie pracy, pozostanie na ich utrzymaniu - jak będzie tak dalej postępować.
Widzę jak rodzice się poddają i zaczynają robić wszystko za młodego człowieka sprzątać, uczyć się, zdobywać za niego oceny, bronić go przed wszystkim i wszystkimi.
Widzę, jak przestają od niego oczekiwać czegokolwiek.
Widzę jak odkładają swoje marzenia by pomóc dziecku zrealizować „jego”.
U wszystkich tych osób ciągle króluje słowo KIEDYŚ …
Kiedyś będzie mnie stać na więcej rzeczy, w tym na spełnienie marzeń.
Kiedyś moje dziecko zrozumie, że to było potrzebne.
Kiedyś się tego nauczy.
Kiedyś mi za to podziękuje.
Kiedyś się to wszystko zmieni.
To KIEDYŚ nigdy nie nadchodzi …
Wiesz dlaczego?
Dlatego, że jak powiedział kiedyś Albert Einstein:
Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów.
Mam dla Ciebie dobrą wiadomość!
Napisałam wyżej o tym, jak lata temu zaczynałam pracę. Stanęłam wówczas przed dylematem czym chcę się zajmować. Kariera w księgowości kiedyś wydawała mi się niezłą opcją, ale praca z ludźmi by dać im najlepszy program i rozwiązanie okazała się połączeniem idealnym. Dzięki wykształceniu ekonomicznemu rozumiałam ludzi dla których oprogramowanie było niezbędne i miałam wpływ na to jak ono będzie wyglądało i działało. Ta odpowiedzialność bardzo mi się podobała. Stale się rozwijałam by zaistnieć w świecie programistów, projektantów czy analityków.
Wyznaczyłam sobie cel tworzenia jak najlepszych programów, które będą przydatne dla profesjonalistów. Zaczęłam budować zespoły ludzi, którzy nie tylko umieli programować, ale również rozumieli dla kogo je tworzą. Wyróżniało mnie to od innych, wkładałam w to coraz więcej energii.
Był to proces, który trwał latami. Finalnie tworzyłam szkolenia zarówno dla księgowych jak i programistów. Z czasem nawet wyznaczałam kierunki rozwoju. Zrozumienie celu działań oraz radość z każdego zadowolonego klienta dodawało mi coraz więcej skrzydeł.
Obecnie realizuję się szkoląc i trenując młodych ludzi by umiejętnie i skutecznie realizowali cele swoich klientów. Budowali zespoły, które są świadome tego w czym i komu pomagają. Nieodzownym elementem tej układanki jest umiejętność komunikacji i aktywnego słuchania.
Tego czego nauczyłam się przez kilkanaście lat przekazuję teraz przyszłym
- ekonomistom,
- wizjonerom,
- wynalazcą,
- odkrywcą,
- tym którzy będą podbijać kosmos,
- a szczególnie tym którzy nie znaleźli jeszcze swojej drogi i szukają miejsca, w którym będą chcieli się realizować
Czy stać Cię na to „później”?
Czy stać Cię na to, aby o kolejny rok przesunąć realizację planów i marzeń Twojego dziecka?
Czy stać Cię na to, aby kolejny rok patrzeć jak marnuje się potencjał Twojej pociechy?
Czy stać Cię na to, by zafundować Twojemu dziecku wyścig szczurów i by bez większego sensu parło do przodu?
A co jeśli nie będzie możliwe wspieranie go nadal? Czy poradzi sobie z umiejętnościami jakie posiada obecnie?
Myślę, że wiesz, o co mi chodzi.
Niby dajesz radę tak jak jest teraz.
W głębi serca jednak czujesz, że to działanie doraźne na krótką metę.
Zdajesz sobie sprawę z tego, że przed Toba kolejny krok, który będzie wymagał poważnej decyzji. Albo …
… spowoduje wzrost Twojej frustracji i zmęczenia.
Chyba nie po to zakładałeś/aś rodzinę?
Nie marnuj kolejnego roku!
Zdobądźcie przewagę i wykorzystajcie lepiej kolejny rok!
Mam za sobą kilkunastoletnie doświadczenie w programowaniu i szkoleniu innych. Uczę dzieci i młodzież w szkołach publicznych i prywatnych. Postanowiłam znaleźć rozwiązanie, które pozwoli szerszemu gronu odbiorców poznać świat programowania i nowych technologii. Wiedziałam, że pomysł ten musi spełniać poniższe kryteria:
- Musi być prosty, jasny, zrozumiały.
- Musi mieć uczciwą cenę, akceptowalną dla każdej rodziny
- Koniecznie musi być konkretny, zwięzły i podawać tylko sprawdzone i działające taktyki!
- Musi być łatwy do wdrożenia i zastosowania.
- Musi zawierać kluczowe zagadnienia, po których wdrożeniu będzie można bardzo szybko zobaczyć efekty.
Tak powstał:
KURS ONLINE
Od 0 do Junior Scratch Developera
Dzieci są naszą przyszłością dlatego to dla nich powstał ten kurs. Bawcie się wspólnie przy odkrywaniu kolejnych stopni programistycznego wtajemniczenia. Przy jego tworzeniu wzięłam pod uwagę teorię i całe moje dotychczasowe doświadczenie jako programistka, szkoleniowiec, trener i nauczyciel.
Umiejętności
Wskażę kluczowe umiejętności
Kompetencje
Pokażę niezbędne narzędzia
Talenty
Powiem jak rozpoznawać talenty
Co zawiera KURS ONLINE OD 0 DO JUNIOR SCRATCH DEVELOPER
Znajdziesz w nim wszystko co jest potrzebne, aby rozpocząć przygodę z programowaniem.
Przekazywana przeze mnie wiedza jest uniwersalna. Omawiane w trakcie kursu elementy można wdrożyć od razu w swoich pierwszych grach lub projektach.
Kurs jest odpowiedni dla dzieci umiejących czytać i liczyć. Znajdą tutaj się również dzieci troszkę starsze, które już samodzielnie próbują programować. Podzieliłam go na 13 modułów, zawierających 81 lekcji. Łącznie jest do dyspozycji 107 filmów, które trwają 41 godzin. Same nagrania to nie wszystko.
Aby nauka Twojego dziecka była skuteczniejsza, dodatkowo otrzymujesz:
Podręcznik i zeszyt ćwiczeń dla lepszego utrwalenia materiału.
Spotkania online na żywo, w trakcie których poznamy się nawzajem.
Projekty 22 gier wykonanych w trakcie kursu.
Pliki w formacie PDF oraz gry możesz pobrać na swój komputer i korzystać z nich do woli.
Wracaj do nich i korzystaj w dowolnym czasie.
Nieograniczony dostęp do materiałów
13 modułów podzielonych na 81 lekcji.
107 filmów – ponad 41 godzin nagrań
22 gry tworzone w trakcie kursu – z plikami źródłowymi
13 zeszytów ćwiczeń – zawierających w sumie ponad 180 str. A4
Moduły udostępniane będą cyklicznie by zmobilizować do systematycznej pracy. W każdym tygodniu będzie ukazywał się kolejny moduł lub spotkanie online. Cały kurs trwać więc będzie 15 tygodni.
W ramach kursu omówione zostanie:
Moduł 1
Jak zacząć?
Omówienie kursu i niezbędnych narzędzi, które będą wykorzystywane.
Omówienie pracy z bloczkami. Pierwsze uruchomienie i poznanie narzędzi.
Moduł 2
Pierwsze szybkie gry.
Budowanie planszy do gry.
Tworzenie bohaterów.
Ożywianie bohatera.
Gra Nevil łapie Teodorę
Gra Tiara przydziału
Gra Quiditch
Moduł 3
Plansza i bohaterowie.
Wprowadzenie pojęcia sceny i tła.
Skąd brać planszę i jak zmieniać?
Co to są duszki i jak je tworzyć.
Po co duszkom kostiumy?
Gra Labirynt bazyliszka.
Moduł 4
Ożywiamy postać.
Omawiamy skrypty ruchu
Poruszanie i obracanie postacią
Losujemy miejsce na planszy dla duszków
Wprowadzamy reagowanie na ruchy myszki
Wprowadzamy interakcje między bohaterami i przeciwnikami
Dodajemy czujniki wideo i reagowanie na nasze zachowanie
Gra Mugolska piłka
Gra Łapiemy eliksiry
Gra Lądowanie rakiety
Moduł 5
Zabawa w malarza.
Rysujemy figury geometryczne
Rysujemy obrazki
Tworzymy własnego Painta
Moduł 6
Przebieranki.
Omawiamy skrypty z kategorii Wygląd
Zmieniamy wygląd bohaterów, duszków
Wprowadzamy animacje postaci
Bawimy się kolorami
Gra Zgadnij flagę
Moduł 7
Reagowanie z otoczeniem.
Omawiamy bloczki z kategorii Zdarzenia
Omawiamy bloczki z kategorii Kontrola
Tworzymy własną grupę skryptów
Zdarzenia – co się może wydarzyć?
Kontroluj zachowanie – co się wydarzy za chwilę?
Opóźnij rozpoczęcie gry
Obsługa Wygranej/Przegranej
Rysowanie dla zaawansowanych
Nadajemy i odbieramy wiadomości
Gra Kółko – Krzyżyk
Moduł 8
Sterowanie postacią.
Omawiamy skrypty z kategorii Czujniki
Po co nam czujniki?
Zadajemy pytania
Odmierzanie czasu
Budujemy quiz
Gra Pisanie na klawiaturze
Moduł 9
Do czego nam matematyka?
Skrypty Wyrażenia
Losowanie – kiedy korzystać?
Co mogę schować i po co?
Napisy gdzie i jak?
Wykorzystujemy działania matematyczne
Kalkulator
Gra Skacząca żaba
Moduł 10
Pudełka.
Po co nam zmienne?
Jak korzystać ze zmiennych?
Naliczanie punktów
Jak przechowywać dużą ilość informacji?
Gra Mugolska ortografia
Moduł 11
Budujemy rozbudowane gry.
Przygotowywanie planszy
Przygotowanie bohaterów i przeciwników
Tworzymy przeszkody
Gra Platformowa
Moduł 12
Dodatek – dźwięk i muzyka.
Nagrywanie i odtwarzanie dźwięków
Zabawa muzyką
Tworzymy utwory
Moduł 13
Zakończenie.
Jak pracować dalej?
Jak zwiększyć poziom trudności?
Podsumowanie.
Wartość kursu, czyli nagrań i wymienionych materiałów wynosi 1470.
Z okazji premiery możesz jednak dołączyć taniej.
Sama bardzo lubię czerpać gotowe rozwiązania od osób, które osiągają sukcesy. Wdrożenie np. sprawdzonych sposobów skutecznej nauki przybliża mnie do wyznaczonego celu. Co ważne, dzieje się to znacznie szybciej, niż gdybym miała sama szukać i testować. Z tego też względu …
… do kursu przygotowałam dodatkowe materiały
Spodobają Ci się, jeśli jesteś ambitna/y i tak jak ja lubisz uczyć się na doświadczeniu innych. Twoje dziecko znajdzie w nich sporą dawkę dobrych praktyk.
To wszystko o czym teraz czytasz jest w tym kursie!
Przyznasz, że to bardzo duża dawka wiedzy. Spokojnie zaprojektowałam kurs tak, by proces uczenia był jak najbardziej intuicyjny, a budowanie nowych nawyków - proste.
Zależy mi nie na wyświetleniach wideo, ale na realnych postępach. Chcę umożliwić od razu wcielenie w życie zdobytej wiedzy. Chcę widzieć efekty i cieszyć się z sukcesów moich kursantów.
Dlatego, żeby nie przytłoczyć ilością materiału, został on podzielony i udostępniony w częściach. Każdego tygodnia będzie udostępniona kolejna porcja wiedzy w formie filmów i materiałów online lub w formie spotkania, na którym będziemy wspólnie utrwalali wiedzę już zdobytą.
Dodatkowo materiały zostały podzielone na część podstawową i dodatkową. Część dodatkowa może zostać przyswojona później lub nawet dopiero przy kolejnym przerabianiu kursu. Zabieg ten został wykonany po to by z uwagi na dużą ilość materiałów podzielić sobie wiedzę np. na 2 tygodnie, zamiast przerabiać wszystko w jednym.
Pragniesz osiągnąć jeszcze więcej i rozbudzić pasję do samodzielnej dziecięcej eksploracji.
Poznaj dodatkowe bonusy:
13 spotkań online – rozszerzających poszczególne moduły
o wartości 1 690 zł
Spotkania prowadzone na zasadzie lekcji online będą odbywały się co tydzień. Tydzień po opublikowaniu każdego modułu. Będzie to okazja do poznania innych uczestników kursu, wspólne podsumowanie wiedzy i pokazanie swoich osiągnięć. Na spotkaniu będzie czas na zadawanie pytań, jak również wspólnie wykonamy kolejną grę. Każde spotkanie będzie trwało około 90 minut.
Terminy spotkań to poniedziałki godzina 18-ta:
13.03.2023 Spotkanie 1 Moduł 1
20.03.2023 Spotkanie 2 Moduł 2
27.03.2023 Spotkanie 3 Moduł 3
03.04.2023 Spotkanie 4 Moduł 4
10.04.2023 Spotkanie 5 Moduł 5
17.04.2023 Spotkanie 5 Moduł 5
23.04.2023 Spotkanie 6 Moduł 6
01.05.2023 Spotkanie 7 Moduł 7
08.05.2023 Spotkanie 7 Moduł 7
15.05.2023 Spotkanie 8 Moduł 8
22.05.2023 Spotkanie 9 Moduł 9
29.05.2023 Spotkanie 10 Moduł 10
05.06.2023 Spotkanie 11 Moduł 11
12.06.2023 Spotkanie 12 Moduł 12
19.06.2023 Spotkanie 13 Moduł 13
6 godziny Hackathon online
o wartości 397 zł
W trakcie spotkania podzielimy się na kilku osobowe grupy i wykonamy razem z innymi uczestnikami kursu projekt. Na zakończenie każdy z projektów zostanie zademonstrowany i omówiony przez członków zespoły. Spotkanie odbędzie się online 17.06.2023.
5 dniowy warsztaty w Gdańsku
o wartości 3 900 zł
W wakacje w od 3-7.07.2023 odbędą się warsztaty na żywo. W trakcie każdego dnia odbędą się 4 moduły szkoleniowe. Będą to całe dni poświęcone wspaniałej zabawie w programowanie. Będziemy zajmowali się projektowaniem i prototypowaniem gier, by na zakończenie zajęć stworzyć własne gry. Zajęcia będą prowadzone w małej 15 osobowej grupie, podzielonej na 3 poziomy zaawansowania. Będzie to więc cały tydzień programistycznych wyzwań.
Całodzienny Hackathon na żywo w Gdańsku
o wartości 980 zł
Dla żądnych wyzwań młodych programistów zostanie stworzone wydarzenie. W trakcie którego podzieleni na kilku osobowe grupy, uczestnicy zmierzą się z ciekawymi wyzwaniami. W trakcie tego dnia grupy samodzielnie zaprojektują i stworzą a na końcu zademonstrują rodzicom swoje projekty. Wydarzenie to odbędzie się 8.07.2023 w Gdańsku.
Wartość wszystkich bonusów wynosi aż 6 967 zł!
W ramach pakietów kursu, bonusy te będą do zdobycia znacznie taniej!
Dlaczego teraz jest idealny moment by zapisać się na ten kurs?
W ciągu ostatnich kilku lat programowanie komputerów i innych urządzeń stało się bardzo popularne, przechodząc długą drogę od: zarezerwowane wyłącznie dla geeków do codziennego użytku – w Stanach, Wielkiej Brytanii także w szkołach na różnych poziomach edukacji.
Prezydent Obama zatwierdził wprowadzenie do programu szkół podstaw programowania. Ostatnio pojawiła się także organizacja code.org, która stworzyła serię filmów z udziałem gwiazd Hollywood i NBA zachęcających uczniów do nauki programowania. Świadomość, że jest ono niezwykle użyteczne, że jest językiem przyszłości, wzrasta – zwłaszcza wśród młodzieży.
Programowanie to umiejętność podstawowa.
Żyjemy w społeczeństwie, w którym komputery i smartfony są na porządku dziennym. Współczesne dzieci i młodzież żyją w zupełnie innym świecie, niż ich rodzice 20 lat temu, codziennie korzystając z serwisów takich jak Youtube, Netflix czy Facebook. Nawet zabawki często są interaktywne i wiele z nich można zaprogramować (np. Lego Mindstorms).
Wiedza o tym jak dany program działa, by móc z niego korzystać, to jedno. Zrozumienie, w jaki sposób się to dzieje, to jednak co innego. To wyzwanie, które współczesne dzieci pokochają – programowanie umożliwi im zrozumienie świata w którym żyją i da bezpośredni wpływ na rzeczy w ich otoczeniu.
W przyszłości technologii w naszym życiu będzie jeszcze więcej i nasza zależność od niej będzie jeszcze większa. Współczesna młodzież musi być w stanie nie tylko z technologii korzystać, ale także rozumieć ją i nad nią panować
To sposób, aby tworzyć.
Młoda generacja to pokolenie, które dąży do zmiany. Jednakże w celu wprowadzania innowacji i zmian muszą nauczyć się kodować. Do niedawna ludzie szerzyli idee za pomocą słowa pisanego. Jeśli posiadałeś umiejętność pisania, miałeś możliwość kreowania zmian. Obecnie pisanie nie jest w stanie ani trochę tak skutecznie wpłynąć na zmianę zachowań jak posługiwanie się medium cyfrowym. Doskonale ukazuje to przykład Arabskiej Wiosny. Znany pisarz mógłby podżegać gniew odsłaniając wydarzenia odbywające się w regionie. Ale to, co naprawdę było ludziom potrzebne, to możliwość zorganizowania się i protestowania. Esej, bez względu na to jak dobrze byłby napisany, nie był w stanie tego dokonać. A prosta strona na Facebooku mogła (i dokonała).
Chodzi o to, że pragniemy aby nasze dzieci były w stanie tworzyć i zmieniać rzeczy, miały siłę sprawczą. Młodzi powinni być aktywnymi uczestnikami światowej gospodarki, a nie tylko biernymi konsumentami.
Masz doskonały pomysł na innowacyjny produkt? Świetnie. Możesz wcielić go w życie?
Każdy ma jakieś pomysły. Niestety tylko garstka z nas ma szanse je realizować. Bez należytego wykonania, pomysł nigdy nie wykorzysta swego potencjału. To, co dzieli twórców idei od tych, którzy potrafią wcielić je w życie, to po prostu umiejętność kodowania!
Chcesz, by twoje dziecko było myślicielem i innowatorem, który jest w stanie realizować swoje pomysły? Jeśli tak, to zachęć je do nauki programowania.
Programowanie wcale nie jest takie trudne
W rzeczywistości to całkiem prosty proces. Otrzymujesz natychmiastową informację zwrotną. Dla przykładu, jeśli dziecko programuje czcionkę, aby miała określony kolor, i widzi pożądany rezultat, oznacza to, że to, co zrobiło, było właściwe. W obecnych czasach chcę to mieć tu i teraz taka natychmiastowa gratyfikacja jest niezmiernie ceniona.
Nauka programowania odbywa się w taki sam sposób jak nauka każdego innego języka. Z tą różnicą, że posiada o wiele większą moc. Jedynie za pomocą komputera dziecko może użyć umiejętności, których się uczy, aby stworzyć coś, co zmieni świat.
We współczesnym świecie znajomość programowania to możliwość rozumienia, budowania i zmieniania. Potwierdzają to najwięksi liderzy od prezydenta Obamy, przez Billa Gatesa, Elona Muska do Marka Zuckerberga. Dla liderów jutra to chyba najważniejsza umiejętność. Jeśli do tej pory twoje dziecko nie zaczęło się uczyć kodowania, najwyższa pora zacząć.
Zapisz dziecko na ten kurs i zrób najważniejszy krok ku zmianom.
Niemal codziennie dostaję pytania:
- co powinno wiedzieć i umieć moje dziecko, by znaleźć w przyszłości pracę
- czy powinnam pozwalać mojemu dziecku na używanie urządzeń
- jak pokazać mojemu dziecku granicę między światem online a offline
W tym kursie pokazuję w jaki sposób dzieci mogą wykorzystywać narzędzia przyszłości.
- nie czekaj, aż przyjadę ze szkoleniem do Twojego miasta, kurs jest dostępny online. Bez względu na to gdzie mieszkasz i czym się zajmujesz, możesz korzystać z tej wiedzy razem ze swoim dzieckiem w przystępnej cenie. Możesz też powtarzać te materiały dowolną liczbę razy.
- pamiętaj o tym, że czas jest Twoim najcenniejszym zasobem – straconego czasu już nikt ci nie odda. Nie musisz zawozić swojego dziecka na warsztaty, może je przerabiać w dowolnym momencie najbardziej odpowiednim dla niego. Potrafisz sobie wyobrazić, gdzie będzie Twoje dziecko z tą wiedzą po przerobieniu kursu?
Marzysz by Twoje dziecko przestało marnować czas w internecie. Oczekujesz od niego odpowiedzialności i podejmowania własnych decyzji. Chcesz mieć chwilę wytchnienia dla siebie, bez potrzeby ciągłego zwracania uwagi by Twoje dziecko skończyło już grać czy oglądać filmiki i zajęło się czymś pożytecznym.
Życzysz sobie, aby temat urządzeń nie był głównym tematem kłótni i sprzeczek z dziećmi. Chcesz aby, Twoje dziecko znalazło ciekawą pasję i zainteresowanie. Pragniesz chwili ciszy i spokoju.
Naucz Twoje dziecko nowego sposobu korzystania z urządzeń z moim kursem.
OK, Monika chcę tego. Ile to wszystko kosztuje?
Jak wspomniałam wartość całego kursu wynosi 1 470 zł.
Moje szkolenie stacjonarne to 3 900 zł.
Chcę umożliwić jeszcze większej liczbie osób odkrycie pasji swojego dziecka lub po prostu nauczenia go programowania. Dlatego zdecydowałam się obniżyć cenę pakietu standardowego aż o 3 230 zł względem szkolenia stacjonarnego!
Pragniesz chwili ciszy i spokoju.
Tak jest, kurs od 0 do junior Scratch Developera jest dostępny już od 670 zł.
Czyli kurs będzie kosztować tylko 670 zł!
41 godzin filmów
180 stron materiałów PDF
22 gry
Certyfikat po wykonaniu zadania
Indywidualna ścieżka dalszego rozwoju
41 godzin filmów
180 stron materiałów PDF
22 gry
13 webinarów online
Hackathon online
Certyfikat po wykonaniu zadania
Indywidualna ścieżka dalszego rozwoju
41 godzin filmów
180 stron materiałów PDF
22 gry
13 webinarów online
Hackathon online
5 dni szkolenia w Gdańsku
Całodzienny Hackathon Gdańsk
Certyfikat po wykonaniu zadania
Indywidualna ścieżka dalszego rozwoju
Moniko, czy to faktycznie dobra inwestycja?
W ramach kursu otrzymujesz nieograniczony i dożywotni dostęp do ogromu wiedzy. To tak jakby za eksperckie konsultacje płacić 1,84 zł dziennie płacąc tylko przez rok, pomimo tego, że do materiałów będziecie nadal mieć dostęp.
Zapisując się na kurs, zyskujesz:
- dożywotni dostęp do wszystkich materiałów
- możliwość korzystania z lekcji wideo, podręcznika i zeszytu ćwiczeń w PDF
- możliwość pobrania plików PDF na własne urządzenie
- prezent w postaci gier z których Twoje dziecko będzie mogło korzystać do woli.
To wszystko otrzymasz jeśli kupisz kurs w Pakiecie STANDARDOWYM.
Popatrz miesięczny koszt takiego pakietu to 55,85 zł. To tylko ułamek z dofinansowania 500+ . To mniej niż jednorazowy koszt pizzy dla całej rodziny.
Chcę Cię też od razu ostrzec.
Pakiet VIP nie jest dla każdego.
Przeznaczam go dla osób zdeterminowanych, które chcą zacząć działać natychmiast i iść jak petarda! Jeśli jesteś jedną z tych osób, to teraz niezbędne jest Twoje zaangażowanie i umiejętność podejmowania szybkich decyzji. Wiem co mówię, czas ma tutaj znaczenie, albowiem…
Liczba pakietów VIP jest ograniczona!
Ta unikalna oferta zarezerwowana dla tylko 10 osób najbardziej zdeterminowanych i skupionych na celu osób, które są gotowe osiągać spektakularne wyniki! Jeśli chcesz by Twoje dziecko dołączyło do tej ekskluzywnej grupy, to nie zwlekaj. Kup kurs TERAZ, póki pula biletów na szkolenia stacjonarne jest jeszcze dostępna.
Skoro to taki skuteczny kurs dlaczego kosztuje tak mało?
Jestem przekonana, że nie masz żadnych wątpliwości co do wartości merytorycznej tego kursu. Cenę mogę zaproponować Ci niższą z kilku powodów:
- produkt dostępny jest online. Nie muszę wynajmować sali szkoleniowej i organizować kilku osób do obsługi szkolenia.
- chcę, aby jak najwięcej osób mogło z tego skorzystać. Zależy mi by jak najwięcej dzieci mogło poznawać nowe narzędzia i umiejętności, aby być konkurencyjnym na rynku pracy w przyszłości.
Jak ważna jest dla Ciebie przyszłość Twojego dziecka?
Czas, który zyskasz delegując uczenie przyszłościowych kompetencji na innych?
Sukces, który stanie się dla Twojego dziecka łatwiejszy i szybszy do osiągnięcia, jeśli przestaniesz działać w pojedynkę?
Zobacz – koszt inwestycji w pakiet premium mojego kursu wynosi 970 zł. To daje zaledwie 2,66 zł dziennie – DWA ZŁOTE I SZEŚĆDZIESIĄT SZEŚĆ GROSZY! To mniej niż gałka lodów dziennie …
Zgodzisz się ze mną, że to śmiesznie niska cena za to, by nauczyć Twoje dziecko niezbędnych kompetencji przyszłości, dzięki którym będzie ono mogło realizować swoje marzenia.
Czy inwestycja o wartości 2,66 zł naprawdę przerasta Twoje możliwości? Nie sądzę 😊
Co Cię jeszcze powstrzymuje przed podjęciem decyzji?
Fakt, możesz je odłożyć na później.
Przypomnij sobie jednak, ile tematów dokończyłaś/łeś z tych odłożonych na później, na zaraz, na za chwilę…
O ilu zapomniałaś?
Bycie rodzicem wiąże się z ciągłym podejmowaniem decyzji.
Czy na pewno chcesz odkładać decyzję o przyszłości Twojego dziecka.
Kolejny rok będziecie działać jak dotychczas bez celu i wizji zmiany?
Tak atrakcyjna cena kursu na pewno już się nie pojawi.
Ani też nie będzie opcji z taką ilością bonusów.
Skorzystaj z tego co Ci daję i podejmij decyzję już teraz i działaj natychmiast! Nie ryzykuj!
Dziś nie podejmujesz decyzji – dziś rozpoczynacie kurs na próbę 30 dni od daty udostępnienia kursu czyli kwietnia 2023.
JEŚLI WAM SIĘ NIE SPODOBA – ZWRÓCĘ CI PIENIĄDZE.
Daję Ci pełną gwarancję satysfakcji!
Tak, dobrze widzisz! Daję Ci PEŁNĄ GWARANCJĘ SATYSFAKCJI. Jestem przekonana, że informacje które przekazuję, są unikalne. Stworzyłam ten kurs na podstawie swojej rozległej wiedzy z zakresu programowania i pedagogiki. Stoi za nim także moje ogromne doświadczenie.
Wypróbuj wybrany pakiet bez ryzyka. Masz na to 30 dni. Nie masz nic do stracenia!
Możesz zyskać święty spokój, większą motywację do działania Twojego dziecka, satysfakcję.
Kup kurs. Jeśli w ciągu 30 dni od zakupu lub udostępnienia materiałów uznasz, że nie jesteś zadowolona z moich treści, to otrzymasz zwrot pieniędzy. Wystarczy, że napiszesz w tej sprawie na olmo@olmo-buduje-gry.pl
Kupując ten kurs, masz gwarancję bezpieczeństwa! Zastanów się jak wiele możesz zyskać.
- Twoje dziecko pozna ciekawy sposób korzystania z internetu
- gry będą stanowić jedynie inspirację do tworzenia swoich własnych
- czas na realizację swoich pasji i zainteresowań, gdy Twoje dziecko poznaje nowe umiejętności
- wspólnie z dzieckiem patrzycie bez obaw w przyszłość
- czujecie coraz większą stabilizacja finansowa Waszej rodziny
- czujesz dumę z osiągnięć swojego dziecka
Wykorzystaj ten moment najlepiej, jak to możliwe!
Wiesz już o pakietach wszystko, co trzeba wiedzieć. Teraz czas na Twoją decyzję.
To, że tutaj jesteś i czytasz tę ofertę, to na pewno nie jest przypadek.
Oczywiście, nadal możesz nic nie robić w tym kierunku. Możesz działać jak dotychczas lub … wziąć odpowiedzialność i sprawy w swoje ręce. Możesz dołączyć do grona odpowiedzialnych rodziców. Owszem, będziesz w mniejszości, pamiętaj jednak o tym, że na szczycie jest miejsce dla nielicznych.
Zastanów się przez chwilę i podejmij rozsądną, właściwą decyzję.
TERAZ JEST CZAS, ABY PODJĄĆ WŁAŚCIWĄ DECYZJĘ!
Tak, Moniko wchodzę w to!
Wiem, że w ramach kursu dostaję 107 nagrań (tj. ponad 41 godzin wideo), pliki w formatach PDF.
Wiem, że dostaję zeszyt ćwiczeń, aby od razu zacząć pracę.
Wiem, że dostaję 30 dni gwarancji satysfakcji.
Wiem, że mogę wybrać świetne bonusy w ramach pakietu premium i VIP
Wiem, że kurs będzie udostępniany co tydzień do 19.06.2023
Wiem, że sama inwestycja w kurs nie wystarczy, by zostać programistą . Wiem, że wymaga to pracy i konsekwencji
Jeszcze to czytasz? Ta promocja nie jest wieczna, kończy się za: