Zasady gry:
Wydostań się robaczkiem z labiryntów tuneli. Po drodze możesz zbierać monety, na przejście każdej mapy masz 30 sekund, jeśli dotkniesz czerwonych rur, zaczynasz mapę od początku. Gdy zabraknie czasu tracisz życie, kontynuujesz grę od mapki na której skończyłeś.
Sterowanie:
Strzałka w górę - naprzód
Strzałka w lewo - obrót w lewo
Strzałka w prawo - obrót w prawo
Punktacja:
1 pkt - za każdą sekundę z czasu jaki pozostał po przejściu każdej mapy
5 pkt - za każdą zebraną monetę
100 pkt - za każde życie jakie pozostanie po ukończeniu gry
250 pkt - za ukończenie całej gry
Punkty się oczywiście zliczają.
Powodzenia i miłej zabawy
Lew OLMO 😉
Wszystkie linki w jednym miejscu
Adres do strony projektu - https://scratch.mit.edu/projects/379442895
Opis budowy gry "Rajd w tunelu 2.0"
14. Gra Scratch – „Rajd w tunelu 2.0” – część 1
15. Gra Scratch – „Rajd w tunelu 2.0” – część 2
Jest to wersja bardziej rozbudowana gry - Gra Scratch – Rajd w tunelu
Zostaw odpowiedź